newbaner 2

nutizie

Sicurezza di u Laboratoriu di Culture Cellule

In più di i risichi di sicurezza cumuni in a maiò parte di i posti di travagliu di ogni ghjornu (cum'è periculi elettrici è di focu), i laboratorii di cultura cellulare anu ancu parechji periculi specifichi è risichi ligati à a manipulazione è a manipulazione di cellule è tessuti umani o animali, è tossichi, corrosivi o mutageni. solventi.Reagenti.I periculi cumuni sò puntuazioni accidentali di aghi di siringa o altri sharps contaminati, spills è spruzzi nantu à a pelle è e mucosa, ingestione per pipetta orale, è inalazione di aerosols infettivi.

L'obiettivu basu di ogni prugramma di biosicurezza hè di riduce o eliminà l'esposizione di u persunale di u laboratoriu è l'ambiente esternu à agenti biologichi potenzialmente dannosi.U fattore di sicurità più impurtante in i laboratorii di cultura cellulare hè u strettu rispettu di e pratiche è tecniche microbiologiche standard.

1. Livellu di biosegurità
I rigulamenti di i Stati Uniti è e raccomandazioni nantu à a biosicurezza sò cuntenuti in u documentu "Biosafety in Microbiology and Biomedical Laboratories" preparatu da i Centers for Disease Control (CDC) è l'Istituti Naziunali di Salute (NIH) è publicatu da u Dipartimentu di Salute di i Stati Uniti.Stu documentu definisce quattru livelli ascendenti di cuntinimentu, chjamati livelli di biosicurezza 1 à 4, è descrive e pratiche microbiologiche, l'equipaggiu di sicurezza è e misure di prutezzione di e facilità per i livelli di risichi currispondenti assuciati à a gestione di patogeni specifichi.

1.1 Livellu di Biosicurezza 1 (BSL-1)
BSL-1 hè un livellu basu di prutezzione cumunu in a maiò parte di i laboratorii di ricerca è clinichi, è hè adattatu per i reagenti chì sò cunnisciuti per ùn causà micca malatie in l'omu normale è sani.

1.2 Livellu di Biosicurezza 2 (BSL-2)
BSL-2 hè adattatu per droghe di risicu mediu cunnisciute per causà malatie umane di diversa gravità per ingestione o per esposizione transdermica o mucosa.A maiò parte di i laboratorii di cultura cellulare duveranu ottene almenu BSL-2, ma i requisiti specifichi dipendenu da a linea cellulare utilizata è u tipu di travagliu realizatu.

1.3 Livellu di Biosicurezza 3 (BSL-3)
BSL-3 hè adattatu per i patogeni nativi o straneri cun putenziale di trasmissione di aerosol cunnisciuti, è ancu per i patogeni chì ponu causà infezioni gravi è potenzialmente fatali.

1.4 Livellu di Biosicurezza 4 (BSL-4)
BSL-4 hè adattatu per l'individui cù patogeni straneri d'altu risicu è micca trattati chì causanu malatie chì minaccianu a vita per via di aerosols infizziosi.Questi agenti sò limitati à laboratori assai ristretti.

2. Scheda di Dati di Sicurezza (SDS)
Una scheda di dati di sicurezza (SDS), cunnisciuta ancu com'è una scheda di dati di sicurezza di materiale (MSDS), hè una forma chì cuntene infurmazioni nantu à e proprietà di sustanzi specifichi.A SDS include dati fisichi cum'è u puntu di fusione, u puntu di ebollizione è u puntu di infiammabilità, infurmazioni nantu à a tossicità, a reattività, l'effetti per a salute, u almacenamentu è l'eliminazione di a sustanza, è ancu l'equipaggiu protettivu cunsigliatu è e prucedure per a gestione di fughe.

3. Equipamentu di sicurità
L'equipaggiu di sicurezza in i laboratorii di cultura cellulare include ostaculi maiò, cum'è armarii di biosicurezza, cuntenituri chjusi è altri cuntrolli di l'ingegneria pensati per eliminà o minimizzà l'esposizione à materiali periculosi, è l'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE) chì sò generalmente cumminati cù l'equipaggiu protettivu maiò.L'armarii di sicurezza biologica (vale à dì i cappucci di cultura cellulare) sò l'equipaggiu più impurtante, chì ponu cuntrullà i spruzzi infittivi o l'aerosols pruduciuti da parechje prucedure microbiche è impediscenu a vostra propria cultura cellulare da esse contaminata.

4. Equipamentu di prutezzione persunale (PPE)
L'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE) hè una barriera diretta trà e persone è agenti periculosi.Includenu articuli per a prutezzione persunale, cum'è guanti, camice è vestiti di laboratoriu, copre scarpi, stivali, respiratori, scudi facciali, occhiali di sicurezza o occhiali.Sò generalmente usati in cunjunzione cù armadi di sicurità biologica è altre equipaghji chì cuntenenu reagenti o materiali chì sò processati.


Tempu di Postu: Feb-01-2023